Acceptatie, Adolescenten, Agressie, Allochtonen, Angst, Assertiviteit, Beroepskeuze, Besluitvorming, Bewustwording, Burnout, Christelijk, Coaching, Communicatie, Conflict, Depressie, Dromen, Emotionele intelligentie, Executive coaching, Familietherapie, Gedrag, Geweldloze communicatie, Gezin, Humor, Hyperventilatie, Innovatie, Inspiratie, Integriteit, Intimiteit, Intuïtie, IQ, Kernkwadranten, Kernkwaliteiten, Kernovertuigingen, Klachtgericht, Lager opgeleiden, Leidinggeven, Levensloop, Lichaamstaal, Life coaching, Management, Mental coaching, Mindmappen, Motivatie, Onzekerheid, Opvoeding, Ouderbegeleiding, Ouderen, Paniekaanvallen, Pastoraal, Personal coach, Persoonlijkheidsstoornissen, Pesten, Professional organizing, Psychosomatiek, RET, Scheiding, Senioren, Sociaal panorama, Specifieke problematiek, Spiritualiteit, Spreken in het openbaar, Testen, Timemanagement, Trainingen, Veranderingen, Verkeerscounseling, Waarden, Wandelen, Werk, Werkdruk, Werkplekonderzoek, Zelfreflectie, Zelfvertrouwen, Zingeving, coaching Roosendaal, Coach roosendaal, Gesprekstherapie roosendaal, gesprekstherapie.psycholoog, psychologie, roosendaal,stichting gezondheid
 
Copyright Doelgericht Coachen © 2008
 
 
Elke organisatie die probeert te evalueren op het gebied van klant-ervaring heeft vragen.
Doelgericht Coachen geeft de antwoorden ...!

Doelgericht Coachen is al 11 jaar bezig met het plannen, ontwikkelen en implementeren van klantelevings-strategieën en de verbetering hiervan. Mystery Shopping-praktijken zijn soms geëvolueerd naar innovatieve uitvoeringsmethoden, maar de vitale vragen van organisaties zijn door de jaren heen simpelweg hetzlefde gebleven: Wat, Waarom en vooral ... Hoeveel?

Waarom zou ik Mystery Shopping gebruiken als onderdeel van een strategie voor organisatieontwikkeling?

Mystery shopping biedt een essentiële beoordeling van echte klantervaringen. Realtime klantcontacten in de echte wereld identificeren gebieden van succes en kansen, evenals gebieden voor verdere ontwikkeling en organisatorische verbetering.

Als echte maatstaf voor echte klantervaringen levert Mystery Shopping gegevens om de volgende uitkomsten te blijven controleren:

-Bewaakt en beschermt uw merk
-Verbetert uw personeel
-Verbetert de klanttevredenheid
-Groeiende klantentrouw
-Verhoogt de klantfrequentie
-Verbetert uw bedrijfsresultaten


Doelgericht Coachen helpt haar klanten om positieve resultaten te behalen en beschouwt het als een 'investering die niet alleen zichzelf terugbetaalt, maar er ook voor zorgt dat een onderneming in de loop van de tijd sterk en concurrerend blijft'.


Wat moet ik doen met mijn resultaten?

Doelgericht Coachen neemt zorgvuldige maatregelen bij het uitvoeren van Mystery Shopping als onderdeel van een grotere strategie voor serviceontwikkeling. De belangrijkste uitkomst van onze bezoeken is het verbeteren van de prestaties van medewerkers met behulp van de resultaten van deze waardevolle tool.

Wanneer u een evaluatieprogramma voor Mystery Shopping implementeert, maximaliseert u uw investering en gaat u verder dan alleen het meten van serviceniveaus - VERBETER ze!
Ook hier kunnen we u desgewenst bij helpen middels trainingen. (Ook On-the-Job)

Ik (Arie) heb ooit een verhaal gehoord van een manager die klaagde over het investeren in zijn werknemers. "Waarom zou ik investeren in het trainen en ontwikkelen van mijn personeel wanneer ze uiteindelijk toch weer naar een andere baan bij een ander bedrijf willen vertrekken ?"

U kunt waarschijnlijk mijn logische reactie op dat argument raden:

HOEVEEL GELD KOST HET ALS DE ONDERONTWIKKELDE, SLECHT OPGELEIDE WERKNEMERS BIJ UW ORGANISATIE BLIJVEN?

Er zijn altijd kosten verbonden aan een strategie voor organisatieverbetering. Kunt u het zich veroorloven het niet te doen? Kunt u zich het gemis aan meetgegevens en voortdurende feedback over de echte klantervaring binnen uw organisatie veroorloven?

Ondanks de voordelen en impactvolle resultaten die kunnen worden verzameld via Mystery Shopping, is het nog steeds een onderschoven kindje in het budget van elke organisatie. Mystery Shopping is niet "leuk", maar "noodzaak" , en er hangt een prijskaartje aan het controleren van commerciele- en serviceniveaus.

Hoeveel kost Mystery Shopping dan ?

Er zijn talloze opties en variabelen beschikbaar om een ​​uniek Mystery Shopping-programma aan te passen aan uw onderneming, waarbij de standaardvraag:  'Wat gaat het mij kosten?' enigszins ongrijpbaar kan blijven.

De kosten voor Mystery Shopping kunnen aanzienlijk variëren. De prijsstructuur is afhankelijk van de complexiteit van de evaluatie, het aantal interacties, locatie en aantal locaties etc.

Gewoonlijk worden de checks geprijsd op basis van "per evaluatie" en variëren van € 100,00 voor standaardservice-audits op 1 locatie tot € 2500,00 voor grootschalige intensieve interacties/rapportages.

Maandelijks terugkerende store-checks zijn relatief goedkoop, omdat de basis-check telkens hetzelfde blijft. Dit geeft tevens een goed beeld met betrekking tot verbetering van service- of salesniveaus.

Nadat u hebt vastgesteld dat Mystery Shopping een haalbare, nodige optie is voor uw bedrijf, zijn er verschillende dingen die u kunt doen om tastbare, bruikbare resultaten te produceren om ervoor te zorgen dat u uw investering maximaliseert.

De eerste stap is het kiezen van de juiste partner om uw inspanningen te ondersteunen .
Wanneer u prijs stelt op een Personal Touch + uitstekend advies en ondersteuning, is er maar 1 keus: Doelgericht Coachen !

We nemen samen met u de gewenste strategie door en maken een Plan van Aanpak.

Snel daarna zullen we, als klant, uw locatie bezoeken of desgewenst bellen, met een uitgebreide rapportage als gevolg, welke wij persoonlijk met u zullen bespreken.

De persoonlijke, directe aanpak van Doelgericht Coachen is uniek in de markt en zal u zeker bevallen !

Bel Arie van Wingerden op 06-21504930 voor een afspraak om een en ander vrijblijvend door te nemen en de kosten te beramen voor UW organisatie.


Betaling geschiedt altijd minimaal 1 week voorafgaand aan het onderzoek
-WAAROM MYSTERY SHOPPING
-WAT TE DOEN MET DE RESULTATEN EN  ...
-HOEVEEL KOST HET?